Gott mos.

Hej svejs! Sitter hemma vid storasyster Johanna och har precis ätit lite korv och mos, som Johanna så fint har lagat! Det smakade väldigt bra faktiskt, men snart ska vi fika och det är godare! Och absolut torrare, mandelkubb och cola! Mums. Hur kan man gilla mandelkubb egentligen? Jag menar, det smakar typ grönsåpa och är helt torrt i hela munnen, men ändå så gillar man det. Johanna bjöd på en Läckö cola, det är nån typ av cola som dom gör på Spendrups. Den smakar som smält igloo-glass, typ som Icas cola, snarlikt. Nej, det ska vara riktig Coca-cola, ingenting annat!
Nyss så försökte jag spela The Sims 3, men det gick inte. Det är nå fel på det. Jag som så gärna ville spela, men ack! Jag blir så matt verkligen. Nu ska jag plocka fram lite fika! Ha det så bra, Peace.


Kommentarer
Postat av: Amanda - Hectors mamma ♥

Njaaa, från en skala från 1-100 kanske 77! Haha, men ni kan komma imon om ni vill! Vi tänkte hälsa på Christian & Emelie om vi får för dem, men efter kanske?

2011-01-25 @ 15:14:22
URL: http://amanddddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0