Hard working girl! Haha

Hej svejs! Nu har det varit lugnt på bloggfronten med faktiskt inte på jobbfronten. Nu har jag arbetat i hela tre dagar i streck! Jag var ju som ni vet på Lilla Park i måndags, Björkås igår och Stallbacken idag! Igår var jag ju som sagt på Björkås förskola och det var jätte roligt faktiskt, jag var där mellan 8.30 och 17.00, mitt på dagen ringde vikariepoolen dit, till förskolan, och gav mig mer arbete till idag! :) Thank you veeery much! Sen när jag kom hem så somnade jag som ett litet barn på soffan, helt utmattad! Haha. Tänk er själva att vara arbetslös i typ ett halvår och sen börja jobba, helt slut! Så idag har jag alltså varit på Stallbacken! Lika bra att kasta runt mig på alla förskolor i Grängesberg när vi ändå håller på. Jag var dock bara där mellan 8 och 12, men det var rätt skönt! :) Dagis = SOFT.

Idag efter jobbet så var jag ner till mamma och sorterade alla hennes knappar i färgordning och drack kaffe. Hon stickar bebiskläder så stickorna glöder nu när alla ungar ploppar ut! :) Det klart att alla våra barn ska ha tröjor! Hector, Astrid (Elins barn, älskar namnet! Underbart och fruktansvärt passande) och så blir det nu en tröja till Emelie och Christians lilla! Dom är nämligen på BB, undra om dom har fått? lite nervös är jag allt! Men det ska bli kul med en till fräching :)
Efter besöket vid mamma så gick jag hem och diskade lite. Mitt i kom Johanna och hämtade sitt spel och levererade en gravidkudde! Ja, jag vet.. Haha Hon är så underbart snäll att hon har köpt en speciell kudde till mig som man ska ha när man sover, ska tydligen vara asbra! Tack <3 Sen fortsatte jag diska, då ringde Sofia och ville hälsa på! :) Så jag skyndade och städa hela lägenheten! Mitt i städningen ringde Vikariepoolen och gav mig jobb imorgon också! Även då på Stallbacken men med dom lite äldre barnen och mellan 11 och 15.30 :)

Nu har Sofia precis gått igen, vi drack kaffe och tjålade lite om allt möjligt :) Det va jätte kul att hon kom och hälsade på :) Tack Fisen för det trevligt besöket! André ringde precis och berättade att han var på Shell och hyrde film, så ikväll blir det filmmys med babe <3<3 Yippie! Men först ska vi ner till mamma och pappa och käka middag! :) Nu ska jag ge mig, hörs sen! PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0