jag kvävs i smuts!

God dag! Det blev inge mycket bloggande igår inte, men dagen blev så fantastiskt tråkig så jag hade nog ingenting att skiva om! André började bära ner skit i källarn och jag städade väl, som alla andra dagar i veckan! Det är förjävligt att man ska behöva städa på en söndag! Nu vill jag ha bort dom här djuren, jag håller ärligt talat på att bli tokig! Jag känner bara för att börjar gråta och gå och gömma mig, jag vill inte städa hela tiden! Jag damsög soffan igår och nu måste jag göra det igen! Idag har jag till och med hittat kattbajs i vardagsrummet, jag orkar inte mer nu. Jag vill ha bort dom, annars kan inte jag vara här. Jag börjar få så ont i ryggen nu så jag orkar inte dammsuga hela tiden! Jag vet inte va jag ska göra! Jag vill inte tvinga André att köra hem dom heller egentligen, det är ju hans hem också, mer än mitt.
Vi var i alla fall in till stan igår en sväng och köpte presenter till Thilde och hennes lillasyster! men det va allt vi hann med igår, sen var vi hemma resten av dagen och kvällen! Kul liv.

Nu ska jag göra nånting åt mitt skitigt hem! Åh va jag känner att det ska bli roligt. Jag börjar fan gråta, jag ska aldrig skaffa katt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0