Jobba Jobba Jobba!

Hej! Tillbaka från ett blogguppehåll som ni förmodligen har märkt! Jag har helt enkelt varken hunnit eller orkat skriva nu dom här dagarna. Igår så jobbade jag på Lilla Park mellan 9 och 4 och när jag slutat åkte jag direkt till Skeppmora och hälsade på Hanna, Johan och Ebba. Johanna, Jenny och Angelica var också där! :) Sen när André slutat klockan 6 så kom han och hämtade mig och så åkte vi upp till Emelie, Christian, Thilde och Havanna! :) Där var även Viktor, Amanda och Hector och hälsade på, så vi hade turen att få träffa alla söta barn på en dag! :) Sen när vi äntligen kom hem så hade jag så ont i benen av allt spring hela dagen så jag kastade mig i en hett bad och sen gick vi och la oss, André tittade på film och jag halvsov.

Idag har jag jobbat igen, på Lilla Park idag med :) Mellan 9 och halv 6. Jag ljuger egentligen när jag säger att jag har jobbat till halv 6 för kvart i fem så var jag ensam kvar på dagis och släckte då ner allt och stängde för dagen! :) Så jag var väl hemma typ fem, då städade jag hela lägenheten, jag passade på när jag fortfarande hade energi. Dammsög, bäddade, röjde och diskade! Så nu är det relativt hår-fritt och ljusen är tända! Nu trivs jag igen. Min älskling är så händig och håller på att sätta upp köks-stängerna som ska sitta på väggarna! Om jag orkar så kommer det bilder senare ikväll kanske :)

Det är så skönt att jag får jobba lite nu så jag får ihop lite stålar, men man känner att kroppen inte orkar lika mycket som förr. Jag känner nu när jag sitter och slappnar av att kroppen värker lite här och var. Men jag vill ändå jobba, men någonstans så hoppas jag att jag kanske blir ledig imorgon så jag får vila mina stackars ben! :) haha. Nu ska jag sträcka ut bena och relaxa lite. Hörs sen! Peace.

Kommentarer
Postat av: emelie

Va duktig du är :)

Ska försöka komma i min andra jacka nu så du fåt ta den svarta :D

2011-01-28 @ 08:05:41
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0