mamma <3

Hej svejs! Idag sov jag rätt länge och det kände jag att jag behövde! Självklart vaknade jag när älsklingen åkte till jobbet, han höll på att skrämma livet ur mig när han först gick ut utan att jag hörde det och sen kom in i sovrummet igen! Jag trodde jag skulle avlida. När han hade åkt somnade jag om och vaknade halv ett. Jag hade en så underligt rolig dröm i alla fall, jag var på en flygplats med min gamla klass frå Falun (<3) och så ringde plötsligt André. Han berättade att det inte var så bra, han var så orolig för hans föräldrar kunde inte landa med planet från Tahiland i Stockholm, utan var tvugna att landa i Norrland! Det tyckte André var katastrof! haha. Va ska det betyda? är det en sanndröm eller? Haha.

När jag vaknat till liv och gått upp så satt jag mig vid datorn, men idag ville det inte fungera som det brukar! Då ringde Jenny och frågade efter 10:or till solningen! Så jag gick till mamma. Nu sitter jag i soffan vid mamma med Jennys dator i knät och väntar på käk! Gud, vi äter ta mig fan vid mamma och pappa varje dag, minst en gång! Igår åt jag här två gånger - lunch och middag! men va fan, det är ju trökigt och laga mat själv.

Nu känner jag att det börjar bli kallt här, Zorro har väl som vanligt öppnat balkongdörren och gått ut! Det är ju förjävligt att hunden kan öppna dörren själv, den som lärde honom det kanske kan lära puckot att stänga efter sig också?? Att man ska behöva frysa ihjäl på grund av jycken. Inte okej!

Hörs sen! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0