Middag på Björkås!

Nu har vi kommit hem från Gunvor och Kalle, vi har varit där och fått i oss lite mat som sagt och självklart lite efterrätt! :) Det va väldigt gott som alltid, hon gjorde ju hennes fantastiskt goda köttbullar och potatis! :) Supersmarrigt! Sen fick vi marängswisch och kaffe till efterrätt :) Oliver blev lika glad att se oss som han brukar, nu var det ju rätt längesen vi träffades. Han är så himla söt den rultiga lilla vovven! :)


Ikväll ska vi kanske åka hem till Emelie och Christian och titta på det lilla underverket som fått komma hem idag :) Det ska verkligen bli kul att se henne! Hon var ju himla söt på bilden som André fick och jag kan tänka mig att hon är ännu finare i verkligheten! Vi får se om vi ska ta en sväng dit idag eller om vi tar det imorgon! Annars kanske Fippe och Louise skulle komma hit och titta på Harry Potter 2! haha! Det är ju också trevligt! :)

Nu ska jag fixa lite och ta mig en kopp te, gud så gott! :) Hörs sen! peace.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Länka till min filmblogg! Kram Johannaaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0