Nu är det måndag igen..

God dag. Nu har jag haft ett ordentligt uppehåll i skrivandet, det beror mestadels på kasst internet hemma! Jag orkar inte sitta i en halvtimme och försöka få i gång skiten varje gång jag ska sitta vid datorn, det gör mig galen! Sen har jag haft rätt fullt schema den här helgen faktiskt, i lördags var jag nere i källarn och rotade fram saker till försäljning, sen åkte vi hem till Viktor och Amanda på kvällen för lite filmkväll! Vi tittade på Paranormal Acivity 1 & 2, jag var livrädd redan innan men jag blev lite besviken faktiskt. Första var väl läskig men tvåan skulle ju tydligen vara värre men det kan jag inte påstå att jag tycker, det hände ju typ ingenting. Det blev i alla fall mycke skratt åt Amanda och Hector, men mest åt Amanda som gjorde popcorn på spisen så det flög popcorn lite här och var, haha. Hela kvällen blev i alla fall riktigt trevlig, som alltid! Thanks :)
Sen blev det söndag. Vaknade typ halv nio, halv tio var vi uppe i Grängesbergs Folkets Park på loppis! Jag sålde nog mest grejer av oss (Pappa, Jenny och mig) och tjänade ihop hela 752 kr, på absolut ingenting! Det tycker i alla fall jag var värt det, för ett par timmar av mitt liv. Sen åkte vi hem och duschade och åkte hem till Jonny och Anette, som nu äntligen har kommit hem från pepparkakeland! Eller, Thailand kanske det heter men dom såg mer ut som pepparkakor. Där åt vi Tacos och tjålade massor. Vi fick supersöta Lundmyr of Sweden bebisskor och keps i present till bebisen och så fick vi varsin parfym! :) Dom är så söta så. Sen åkte vi hem och hade filmmys jag och älsklingen! Jag var pisstrött och somnade som ett litet barn!

Idag har jag bara sovit och setat. Nu är jag hemma vid mamma och har druckit lite kaffe! André kommer väl snart hem, han slutar 4. Då tror jag att vi ska börja med lilla rummet, plocka ur alla saker och slipa och så :) Jag vill bara att det ska bli klart nu :) Men nu ska jag traska hem! hörs kanske sen! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0