Ryggverk!

Hej! Gud va jag förstår nu vilket segt internet jag har hemma och vilket kasst Photoshop! Jag sitter ju nu vid Jenny's dator vid mamma och det går verkligen as fort! Jag han göra om min blogg lite snabbt på typ 20 minuter, blev helt okej. Men jag tycker att dom blir lite lika allihop men det får bli så här nu ett tag.
Nu har vi i alla fall ätit lite mat och snart kommer André hem från jobbet, han jobbar ju nu mera 7-4 varannan vecka! Jag gillart, hatar när han jobbar till klockan 6! Det är sån jävla skillnad på 4 och 6 fast det bara skiljer 2 ynka timmar.

Nu ska jag snart hem och städa! Jag tycker att jag städar var och varannan dag. Det är den där jävla soffan som måste dammsugas typ varje dag! Men snart orkar jag inte lägre, ryggen värker något så fruktansvärt när jag dammsuger eller diskar! Det känns som den ska gå av! Så jag tror att katterna får flytta hem snart, jag kommer inte kunna leva med en hårig soffa och jag kommer verkligen inte kunna hålla på med dammsugningen som jag gör nu för då kommer ryggen gå av. Men hur säger jag det till André? jag vill inte vara dum.

Aja, vi hör sen! Peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0