Stick!

Hejsan! Idag har jag städat, believe it or not. Sen har jag bara setat på min stora bakdel och stickat, hela långa dagen! Håller på med en babyfilt! Först och fämst var jag tvungen att repa upp det jag redan hade gjort för den hade jag gjort med dubbelt garn, så det räckte inte. Så nu har jag börjat om med enkelt garn i stället. Jag har rest på mig två gånger, jag var ner till tvättstugan en gång och sen var jag ner till mamma och drack kaffe! Men jag tog med mig stickningen dit. Nu har André kommit hem så jag har lagt ner för idag, men jag tänkte bli klar rätt snart så jag fortsätter väl imorgon. Livet är inte jätte kul nu känner jag.. haha.
Nu ska jag snart ner i tvättstugan igen och hämta tvätten! Sen blir det käk, korv och pommes! mums.

Hörs sen! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0