Stjärnorna bestämmer!

God kväll! trött som ett as utan att ha gjort ett strunt idag och fortfarande täppt! Nu har vi precis kommit hem från mamma och pappa, vi har varit där och käkar tacos ikväll med mor, far, Jenny och Amanda. Johanna var alldeles för sjuk för att gå ut idag tydligen! Så hon blev visst utan!

Att bero på Johanna så har hon verkligen gjort min dag idag! Har ni hört att ni kanske inte längre är det stjärntecken som ni en gång varit? Jorden och Solen har tydligen inte samma position längre och därför har stjärtecknen ändrats! haha. Jag är tack och lov fortfarande lejon men till exempel Johanna och André som fyller den 20 februari, är tyvärr inte lägre fiskar! Dom är nu mera Vattumän! Hahaa. Det är ju så hysteriskt roligt. Johanna var helt upprörd och mamma blev inte heller speciellt glad! André blev rent utav förbannad, han va fisk och ingenting annat sa han! haha. Osis att Anette har tatuerat in två fiskar på benet nu då som nu plötsligt är helt meningslösa! Haha. Det hela är ju så kul bara för att det är så himla töntigt! :) (Läs mer här.)
Dom har helt random även lagt till ett nytt tecken, nämligen Ormbäraren! Haha. Det var ju det mest klockrena av allt.

Nu antar jag nästan att vi ska gå och lägga oss, kanske blir ett avsnitt av Tre Kronor innan vi somnar :) Man kan väl alltid hoppas :) God natt, hörs imorgon! Peace.

Kommentarer
Postat av: Amanda - Hectors mamma ♥

Haha ja, jag var ju skytt men numera kan ni kalla mig ormbäraren!! Asså wtf? ormbäraren??? :s

2011-01-21 @ 01:11:02
URL: http://amanddddda.blogg.se/
Postat av: Svar till Amanda

HAhahahah! Ja va fan är det liksom? Sjukt kul i alla fall.. Ormbäraren! hahaha

2011-01-21 @ 14:03:05
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0