Systrarna sötnos!

God morgon! Sitter hemma i soffan och har precis fått i oss lite frukost! Det blev en stor skål med yoghurt och persikohalvor, smaskigt! Men tyvärr inte lika gott som Hallon/blåbär, det finns ingenting som slår det!

Igår när jag skulle skriva mig ett inlägg på bloggen så måste det ha varit nå fel på hela blogg.se, för jag kunde varken komma in och skiva eller gå i på nån annans och läsa! Så det blev inget inlägg igår. Men nu så får jag ta igen det jag hade att skriva då! Igår var vi alltså hem till Emelie och Christian och hälsade på och välkomnade den nya familjemedlemmen! Hon var fantastiskt söt och Thilde var en mycket stolt storasyster! :) Tyvärr har inte flickebarnet något bestämt namn än så ni kan sluta undra! haha. Men det kommer nog med tiden! Hon var en kopia av sin storasyster i alla fall, lika mycke hår på det lilla gulliga huvudet som Thing hade! Så himla söta barn! Vill ni veta mer om nya skrutten så kan ni gå in på Emelie's blogg här.



Nu ska vi plocka bort frullen och bestämma vad vi ska hitta på idag! Hörs sen! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0