Fika med Fisen!

God kväll gott folk! Sitter hemma i soffan, där jag trivs allra bäst, med älsklingen och tittar på Sveriges mästerkock! Idag har jag varit i Ludvika och fikat med världens bästa Sofia Sjögren :) Det var väldigt trevligt att komma ut och träffa lite folk och det var framförallt trevligt att träffa min kära Sofia. Det händer ju inte allt för ofta om man säger så. Vi satt som alltid på Engel och fikade väldigt länge och hann prata om det mesta. Eftersom vi inte hinner träffa varandra så ofta så har vi alltid mycket att prata om och berätta :) Efter fikat så gick vi lite på stan och jag inhandlade lite armband. Sen skulle hon hem och jag vart kvar på Åhlens och väntade på André. Jag gjorde en fantastik upptäkt, nämligen att fjärde boxen av Tre Kronor nu kommit ut :) haha. På Åhlens träffade jag först min lilla kusin John, det va ju trevligt att träffa honom.. själv. Sen så träffade jag på Totto och Sussie, jag berättade den stora Tre Kronor-nyheten och då visade det sig att dom var där för samma anledning. Haha! Vi tjålade lite och sen kom André :) Då inhandlade vi TK och sen åkte vi hem. Sen dess har jag setat här framför datorn, det börjar bli dags att göra lite mat och sätta i Tre Kronor känner jag! haha. LOVE IT!

Tack Fisen för att du gjorde min dag <3
jag behövde verkligen det :) måste ses snart igen!


Hörs sen! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0