Kids! :)

God kväll! Nu sitter jag som vanligt på min stora häck och tittar på TV. Idag har jag jobbat på Lilla Parks förskola, om man nu kan kalla det att jobba när man får läsa böcker och leka hela dagen :) Det var i alla fall jätte roligt och jag kom väldigt bra överrens med alla barn, dom var helt underbara! Synd att inte Thilde var på dagis idag bara, det hade varit roligt! Men Camillas Aleks och Patricias Emil var i alla fall där :) Dom tyckte nog båda två att det var väldigt konstigt att jag var där och hängde med dom på dagis! Men Aleks kallade mig till och med för fröken till slut :) haha, sötnöt!
Imorgon ska jag jobba igen men då ska jag vara på björkås förskola faktiskt! Det ska också bli väldigt intressant och roligt, i love kids! dom är för härliga.

Att bero på kids så var vi hem till Ebba (och Hanna) och hälsade på efter arbetet. André slutade också klockan fyra, då åkte vi först hem och sen tog vi med oss Johanna till Skeppmora. Där fick vi kaffe och fikabröd som Johanna och Hanna drog i väg och inhandlade! Ebba och André lekte med lego, vilket jag förövrigt typ gjort hela dagen, så jag var bara med en liten stund! André byggde fina saker som blommor och så medans jag kastade ihop en liten stuga på två minuter, sen fick det räcka.

Efter besöket åkte vi och handlade lite och sen åkte vi hem. Det är skönt och vara hemma och sitta i mitt hörn i soffan, där trivs jag så bra så! :) Men nu börjar jag bli lite hungrig faktiskt! Ska kasta ihop lite käk! Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0