Typiskt!

Hej. Varför ska det alltid vara så att när det går bra så ska det ta mig fan alltid skita sig? Idag var det meningen att jag skulle jobba igen, på Stallbackens förskola! Men imorse när jag och älsklingen vaknade vid 7 så var jag helt täppt i hela huvudet! Kul att man ska behöva bli sjuk nu då när man äntligen har fått lite jobb! Jag är helt snorig och har både halsbränna och ont i halsen, jag blir bara så matt. Så idag fick jag lov att ringa och tacka nej till jobb för att inte smitta någon med denna baskilusk. Det västa är väl att det säkert kommer bli bättre imorgon och sen komma tillbaka efter några dagar. Så är det alltid.

Imorse gick jag ner till mamma och pappa. P var fram och handlade halsbränne-medicin och halstabletter till mig. Nu är jag hemma igen och snorar, jag orkar inte göra nånting idag, det känns som om allt blir 10 ggr värre än man är gravid, jag har aldrig kännt mig så här förkyld i hela mitt liv. fuck.
Jag ska i alla fall snart ner till mamma igen och äta lite lunch, tjockpannkaka! mums. Det är tur att jag har min mamma som tar hand on mig :)

Jag avslutar inlägget med att säga Grattis till Emelie, Christian och speciellt till lilla Thilde som i natt har fått en ny liten medlem till familjen! Thilde har blivit storasyster till ett litet flickebarn, ännu mer kvinnofolk till släktet, det gillar vi! :) haha! Längtar till man får träffa det lilla underverket i verkligheten! Såg en bild på henne imorse och hon var väldigt söt, lik storasyster :) Hoppas ni mår bra alla fyra! Ses om någon vecka när ni har återhämtat er! :) Grattis!

Nu ska jag gå till mamma snart! Hörs sen, Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0