Nedra blommor!

God morgon! Ja, idag sov jag länge igen! Men jag är så himla trött hela tiden, jag förstår inte va det är med mig. Men jag vaknade i alla fall till liv när André skulle åka till jobbet i morse vid 9-tiden! Då var jag upp på toa och så, men jag kände rätt snabbt att det kändes onödigt att vara vaken så tidigt! Så jag gick och la mig igen och drömde en så fantastiskt rolig dröm, en som Amanda (Larsson) kommer att gilla! Haha, hon måste bara få ta delo av den sen när vi träffas :) Sen vaknade jag typ halv 12.
Så nu har jag gjort mig i ordning, för idag ska vi hem till Andrés underbara morföräldrar - Gunvor och Kalle :) Dom ska bjuda oss på lunch/middag idag, Gunvors delikata köttbullar! Som jag längtar :) haha. Sen får vi ju träffa Oliver också, det är deras sötnöt till hund! Jag ska nog ta med kameran idag så ni får se en bild på gullhunden sen! :) Vi ska i alla fall dit vid 2-tiden, så André kommer hem vid ett när han slutar och så åker vi typ på en gång!

Jag har även hunnit vattna blommorna nu på morgonen! Jag förstår inte va jag ska göra för att komma ihåg att vattna dom innan dom dör! Jag äger 6 blommor med det är speciellt en som dör hela tiden! Eller ja, det dör inte riktigt för när jag ger den vatten så börjar den leva igen efter nån timme! Men det är ju inte så fint när den är död så jag måste göra nått för att lyckas komma ihåg.. med vad? :P Det är det enda jag är kass på när det gäller städningen, annars är jag faktiskt ganska noga av mig, jag gillar inte när det ser smutsigt och skräpigt ut! Men den där blomman gör att hela mitt hem ser förbannat skäpigt ut! Usch.




Nu kurrar magen efter Gunnis smaskiga köttbullar så jag hoppas att André är snabb hem efter jobbet så vi kommer iväg nån gång :) Jag tittade precis ut genom fönstret och insåg att det är kallt idag, det snöar! USCH. Men jag återkommer i alla fall senare! Peace.

Kommentarer
Postat av: Amanda - Hectors mamma ♥

Haha, erkänn att den har något att göra med allas favoritflickvän? :-)

2011-01-22 @ 14:08:55
URL: http://amanddddda.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, du har så rätt så! ;)

2011-01-22 @ 16:49:22
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0