"Borta bra men hemma bäst?"

God dagens! Nu sitter vi i bilen på väg hemåt, jag tror vi befinner oss typ i Åmål nu. nu är det mulet ute men innan vi åkte var det strålande sol i Strömstad, vilket gjorde mig förbannad med tanke på vädret dom dagarna vi varit där. Mn vi gick i alla fall till the cod och käkade lite räkmacka innan vi började bege oss hemåt.
Igår spenderade vi halva dagen på Nordby köpcentrum igen, jag böt två klänningar som var förstora och så köpte jag en jacka! Kors i taket. Men sen efter lite fika och blöjbyte åkte vi till Daftö och kikade lite, hujedamig va fint det var där då. Värsta leklandet för dom små och skitfin badplats, dit ska vi när Alice blivit lite större och kan leka! :) Efter kiken på Daftö åkte vi och köpte lite räkor, lax, Skagenröra, aioli och bröd och åkte hem och käkade lunch vid stugan :) synd bara att norsk-idioterna satt och matade duvorna alldeles bredvid så det kryllade av feta duvor och fiskmåsar , usch! Men efter lunchen var det i alla fall meningen att vi skulle åka ut med båten till Furholmen men Alice var lite ledsen och knölig så vi sket i det, i stället var vi kvar i stugan ett bra tag och sen gick vi till Park och käkade pizza. Mycket gott det med. Sen gick vi hem och sov.

Nu är vi då på väg hem. Eller ja, vi ska stanna i Filipstad och hälsa på Anettes moster Gulli och hennes man. Vi tänkte passa på att stanna till där och tacka för Alice present som hon fick när hon föddes och så, det är ju inte ofta man är i Filipstad precis. Men sen åker vi hem. Pappa fyller år idag så vi ska väl gratta honom lite när vi kommr hem, grattis världens bästa papi <3
Fast semestern har varit superbra så kan jag ärligt säga att det ska bli skönt att komma hem igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0