"Hemma vid svärisarna!"

Goddagens! sitter hemma vid Jonny och Anette men dom, André, Alice, Christian, Emelie, Thilde och Havanna. Gunvor och Kalle har också varit här och käkat blåbärspaj. Vissa puckon har även badat idag, iskallt sa Thilde! Emelie har lärt mig hur man storhandlar så idag ska jag med henne och shoppa, André blir väl bara glad om han slipper handla! men E tycker att jag är lite lat som käkar färdiga köttbullar och snabbmakaroner eller pulvermos! Men att laga mat suger, så nu ska vi alla käka pizza här. Ja jag vet att vi åt det igår också men nu är det så att jag inte orkar laga mat idag. Lat? jag? inte då!

Thilde lagar låtsasmat, Havanna tuggar leksaker och Alice sover - SOOOM VAAANLIGT. nej då, men Sprulie sover när hon är borta och är vaken när hon är hemma! Så alla människor tror att hon är rena rama komaungen som sover jämt! Stämmer inte tack så mycket.

Nu ska jag och E hämta pizza! ha det bra, hoj! peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0