"Hettande väder!"

Goddagens! Nu har det varit lite klent på bloggfronten men det beror helt och hållet på att jag inte haft nån lust alls. Men det blir så när jag vet att jag har ett gäng bilder på lager som jag inte orkar redigera och publicera, då ger jag hellre fan i att skriva. Men jag ska bättra mig, synd bara att det är så nedra tråkigt att redigera skitbilder, men jag lovar att det kommer lite bilder.

Idag har jag varit vid Jenny hela dagen som vanligt, lekt lite med mamma och så! Skönt som tusan att homn är där annars hade jag haft extremt tråkigt om dagarna. Man vill liksom inte sitta inne och glo i detta hettande väder heller, men egentligen tycker jag att det är lite drygt med värmen, men hellre det än snö såklart.

Ikväll ska vi hem till Jonny och Anette och grilla. Eller dom ska väl grilla och vi äta, haha. Sen ska vi hem och titta på Harry Potter, jag håller nämligen på att titta på alla nu innan sista delen av sista filmen kommer ut. Nu är väl Johanna "Swish-and-flick" Eriksson glad när vi tittar på hennes älskade Harry, haha. Men jag gillar dom lite faktiskt, men inte som Johanna. André har somnat till alla filmer vi sett, idag ska vi se 5:an, får väl se om karln kan hålla sig vaken! Men jag förstår att han är trött grabben, han slappnar ju inte av i två röda, idag har han först jobbat 7-4, sen började han bygga på verandan när han kom hem och nu klipper han gräs! Han är så tokig.

Alice börjar vakna till liv nu, hon sover mest när det är så här varmt! men jag har lyckats ta lite bilder på na när hon varit vaken, here they come! enjoy. PEACE.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Furnunculus!

2011-07-08 @ 23:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0