"Knölföding?"

God dagens! fan va trött jag är idag, försökte sova lite imorse efter Alice ätit, men utan större framgång. Alice har varit lite knölig idag, vet inte va det kan vara men jag skulle tippa på att det är magen som spökar!
När André kom hem från jobbet så tog han med Alice och gick på promenad och hälsade på Hanna och Johan. Då passade jag på att duscha och dylikt, tog all tid i världen på mig och bara njöt, det va helt underbart att inte behöva skynda.
När jag var klar gick jag till Hanna och Johan, där var även Viktor, Amanda, Hecke och Tim. Viktor valde film, MULAN av alla jävla Disneyfilmer Ebba har. Vi kikade lite sen gick vi hem. Nu är André i väg och köper pizza, jag sitter här och Alice vaknade precis från sin lilla tupplur. Så nu måste jag snacka lite med min dotter. Ikväll ska vi till Viktor och Amanda och spela kort och titta på film! trevligt. Hörs sen. peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0