"Loka och Maggio"

God dagens! Sitter just nu hemma och lyssnar på Veronica Maggio och dricker Loka Päron. Jg älskar Veronica, hon är väldans bra hon. jag gillar dock inte Päron-Loka lika mycket, men det är det vi har så det får gå. Alice ligger i vagnen och tar en tupplur, hon sover ju inte så mycket längre så man får skynda sig med inläggen när hon väl slumrar till. Hon har börjat jollra som fan, det går typ inte att få tyst på na, men det vill jag inte heller. Hon brås väl på mor sin ;) Sen har hon nu förstått att hon har händer som man kan greppa tag i saker med, så hon ligger och leker med sina leksaker i vagnen om dagarna :) det är kul när hon gör sina små framsteg :)

idag har vi varit borta vid Jenny och fikat och lunchat med mamma, hon bor ju där borta i husvagnen nu :) Det tycker jag är hyvens, då har jag nått att göra om dagarna :) Och så är det så bra när hon bjuder på lunch, för det måste vara det värsta som finns att laga mat till sig själv! usch så trist det är.

Nu kommer snart André hem och idag har vi nog ingenting planerat för en gång skull, men man vet ju aldrig med Nisse. Han kanske har planer, vem vet! Det lär visa sig mycket snart.. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0