"Träffas borde man göra oftare!"

God kväll. jag har blivit dålig på det här med bloggandet, men jag orkar bara inte dra i gång datorn och så har jag banne mig allt för lite tid. Men idag har jag i alla fall varit ute i det varma vädret och slipat på utemöblemangen, lekt med Sprulie, varit vid mamma och fikat och nu på kvällskvisten har jag varit med mina brudar - Mathilda och Sofia - på Engel och fikat :) Det var enormt kul att träffa dom igen och snacka gamla minnen och bara vara. André åkte med Alice till Jörgen/Susannes sommarstuga så jag fick umgås med mina brudar helt själv. Det var verkligen jätte trevligt och vi kom underfund med att det lär vi göra oftare :)
Nu är jag precis hemkommen och A&A kom precis hem dom också. Nu ska jag ställa mig och laga lite middag till min man och sen ska jag banne mig sova hela natten, i sängen! för det händer ibland att man somnar på soffan och vaknar igen på morgonkvisten, inte trevligt! Så i natt ska jag försöka gå till sängs på riktigt. Men nu ska jag laga middag. Hörs när jag orkar! peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0