"Babyboom @ Skeppmorav. 53"

Hej svejs! Idag har jag haft Sussie, Thindra, Amanda, Hector, Emelie och Havanna på besök på lite kaffe. Ungarna lekte på golvet och var allmänt tokiga! Dock var Alice super ledsen och bara skrek när hon var vaken. Jag tror att min lilla bebis har ont i magen, så André har köpt nå droppar till henne idag som tydligen ska hjälpa! Men det var i alla fall super trevligt att få lite sällskap idag, sitter ju annars själv här hemma! men nu har alla åkt hem och André är nu hemma från jobbet. Ikväll ska vi hem till Sussie och Totto och käka kinamat :) Eller ja, vi ska väl dit snart antar jag. Amanda och Hecke kanske också skulle med :) Mycket trevligt.

Idag har jag och André varit förlovade i ett helt år, grattis till oss! Jag älskar den grabben helt sjukt mycket! Jag trodde aldrig att jag skulle bli så här lycklig i mitt liv, men jag måste påstå att jag har världens bästa familj ♥

Slänger in lite bilder på barnen! jag lyckades dock inte få nått bra kort på bara Hecke, grabben kan ju inte sitta stilla! :) Fick inget på Alice heller! Men nog har vi lyckats få sjukt söta barn allihop! :) ♥ Peace.


Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis till er <3

2011-07-19 @ 18:32:03
Postat av: thindra

Vi är så sjukt söta eller hur :)

2011-07-19 @ 23:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0