"aktiveringsdag!"

God dagens! Sitter hemma och väntar på Johanna som ska komma på besök! Hon tog bussen från Gränges vid 12, men bussjäveln stannade inte vid skeppmora så hon fick gå av på lyviksberget! Vilken idiot till busschaffis! Men nu är hon på väg hit på en ny buss så hon kommer väl snart :) trevligt att se henne igen, har inte träffat henne på typ en vecka!
Idag har jag och Alice aktiverat oss som bara den. Hon har både legat lite på mage i babygymet för att träna nacken lite, sen har hon setat i babysittern och garvat! Så nu är hon helt slut det lilla Grynet. Jag såg på henne att hon höll på att somna i babysittern så nu ligger hon i vagnen och sover. Jag tror att värmen gör henne helt slut, vi har nu 26.9 grader inne och det är 27.2 ute! Jag svettas som en gris, får ha dörren öppen så det blir lite luft här inne! Annars storknar nog både jag och Alice.

Idag när André slutar ska vi till lägenheten och plocka ur lite grejor! Sen är det bara städningen kvar, men det får vi göra sen! Har ju som sagt till första juli på oss, jag tänker då inte stressa! Det har jag inte tid med.

Nu ska jag ta lite kaffe och invänta en förbannad Johanna! ;) hörs sen, Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0