"en dag i solen"

Hej svejs! Solen skiner och vi ska grilla. Andrés "gamla" klasskompisar kommer hit och gör oss sällskap :) det ska bli mycket trevligt. Egentligen var det meningen att vi skulle gå ut på china eller nått och äta men det kändes trevligare att vara här och grilla. André kom hem med en ny grill så det blir premiär här i huset, hyvens!

Idag har jag varit uppe vid Emelie och Christian och lekt! ja vi har faktiskt lekt idag! Jag, Thilde och Emelie har målat i Thildes målarböcker, fy fan va kul det är att färglägga! Haha det är ju inte ofta man får göra det, det är ju inte direkt så att man går och köper sig en egen målarbok och sitter och målar så här i vuxen ålder! Men nog är det festligt. Jag kunde inte sluta, kom på mig själv när kaffet blev kallt! Haha.

Nu kommer gästerna så nu ska jag gå ut, hörs sen! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0