"en natt på soffan!"

God förmiddag, sitter i soffan och har lilla Alice sovandes bredvid mig. Idag har vi inte hunnit göra så värst mycket än, men nu är jag iordninggjord och klar i alla fall. Vi ska dra in till Ludvika och handla lite, sen ska vi hem igen innan vi ska till Grängesberg. Mamma och pappa bjuder på söndagsstek och så ska vi hämta lite grejor i lägenheten tänkte vi.

Inatt ville inte Alice äta när hon skulle, hon åt typ hälften och somnade sen i mina armar. André sov på soffan och jag vägrade gå och lägga mig när Alice inte ätit. Så jag tänkte sitta uppe en timme (mellan 3 och 4) och invänta att hon skulle vakna. Men i stället somnade även jag i soffan och blev väckt klockan 6 imorse av en nyvaken André. Då har vi alltså sovit hela natten på soffan både jag och sambo och Alice vaknade typ strax efter 6 och ville ha käk. Shit va trött jag var när jag gick och la mig igen efter att Alice ätit. Vi somnade allihop och vaknade vid 10 då lillskrutt var hungrig igen! :) nu har jag ont i nacken så jag tror att jag dör. Att sova på soffan är ingen hitt! Nu vaknar sprAlice, så vi ska dra oss till Dollarstore och MM. Hörs sen! Peace.

Kommentarer
Postat av: Johanna

TACK! Nej det var inte kul... Men jag är ganska nöjd! Är nån header jag ska göra om men annars blev det som jag ville :)

2011-06-13 @ 20:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0