"En trevlig dag, med trevligt sällskap"

Tjaba. Vad har hänt sen sist? Jo, Idag på eftermiddagen fick vi besök av Emelie och Christian och barnen! Då drack vi lite kaffe och så, sen åkte dom hem och vi åkte till affären och handlade lite mat och dylikt. På vägen hem åkte vi och köpte pizza och åkte sen hem och drog i oss lite käk och plockande in varorna. När klockan var typ halv 10 åkte vi upp till E & C och hälsade på, där var även Amanda, Viktor och Hector. Vi tjålade en massa och försökte få Hecke att sova. Den sötnosen hade inte sovit på hela dagen, var pisstrött men vägrade sova som dom andra barnen. Han ville bara vara vaken och tjåla med oss vuxna. Man kunde inte låta bli att skratta åt honom när han gång på gång reste sig upp ur vagnen och tröck ansiktet mot myggnätet! Haha. Men även han somnade tillslut.

Nu är vi precis hemkomna, sitter i soffan och tittar på "Kill Bill 2" på 4:an. Alice sover än men vaknar förhoppningsvis snart och vill ha mat, sen ska vi sova! Det ska bli så skönt att krypa ner under ett varmt täcke och somna. Imorgon ska jag kanske med Emelie och Amanda på loppis, jag är nämligen ute efter lite gamla ramar att göra om och sätta in bilder på Alice i. Men vi får se om jag blir med, André har ju semester nu så vi kanske lär vara hemma och fixa lite om vädret tillåter, men det skulle ju förmodligen bli regn. Helvetesväder.

Nu gnyr det lite i vagnen så nu är nog Sprulie (Alice) på väg att vakna. hoppas. Men jag återkommer imorgon! Peace,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0