"ett kort litet inlägg"

Hallå ja. Idag har jag och Alice varit hemma vid Emelie typ hela dagen! Vi gick dit vid halv ett kanske, då skulle E åka och hämta Amanda och Hector och handla lite, så jag var kvar hemma vid henne och lekte med Thilde under tiden! Vi lekte lite och så i det fina vädret. Sen kom gänget tillbaka, då bjöd Emelie oss på våffel-lunch :) tack så mycket för det :) sen spenderade vi resten av dagen ute på verandan och tjålade och drack en hel del kaffe! Tack, Amanda, Hector, Emelie, Thilde och Havanna för en hyvens dag!

Nu har jag och Babe precis käkat lite Donken-käk! Det fick bli så idag, vi blev så sugna! Så nu sitter vi mätta och belåtna och tittat på The Terminal på 9:an. Alice har precis ätit hon också och ligger nu i vagnen och tjålar lite :) nu ska jag ta mig lite kvällskaffe! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0