"God morgon Torsdag!"

God morgon people! I natt har vi sovit som as alla tre! Men speciellt jag och Alice! Jag tror hon sov i typ 6 timmar i streck och jag vaknade inte heller, så nu har jag lite kasst samvete och funderar på om vi har missat ett mål mat! Men hon kan ju inte lida av det i alla fall eftersom hon inte vaknade och var hungrig!
Idag ska jag och Alice till Grängesberg, hon ska nämligen till vårdcentralen på läkarbesök! Det är tydligen nått man gör när dom är 6 veckor, vilket hon blev igår! Dom ska väl kolla höfterna och så och väga och mäta henne, för nu var det ju typ två veckor sen vi var på BVC! Så jag hoppas att det blir lite vägning, jag är lite nyfiken vad hon väger nu! Sist vägde hon ju 3930g så nu måste hon passerat 4 kg i alla fall! :)

Nu sitter jag och tittar lite på Vakna! Med the Voice och tänkte strax ta mig lite frukost! Jag tror fan att jag är lite hungrig för en gång skull, det är nog all sömn som gjort mig lite sugen på frukost. Jag ska väl packa i ordning lite saker till Alice också som ska med till Grängesberg! Blir ju där hela dagen och åker sen med André hem när han slutar klockan 4. Då ska vi till Råbroviken och tvätta! Vi har ju egen tvättmaskin med igår när jag skulle försöka mig på den så märkte jag att snubben som använt maskinen innan inte gjort rent efter sig, så det var fullt med mögligt sköljmedel i. USCH!! det var helt svart/grönt i sköljmedelfacket, tur att vi inte tvättat i den än då! Blä..

Jajamen, hörs sen! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0