"Grattis alla studenter"

God kväll alla fina underbara människor.. Och självklarrt ni andra också! Idag har jag och Alice haft fullt upp må ni tro. Efter förra inlägget så lutade jag kinden mot en soffkudde och somnade såklart, fast jag inte skulle. Så vaknade i panik när klockan var halv 10, ofixad och fortfarande med en pyjamasklädd bebis! Så i ren panik så började jag göra mig i ordning och gav sedan Alice lite käk. Vi var klara halv 11 och halvsprang då hem till Hanna och Johan! Då knölade vi in oss i bilen och drog till ABB för studentfirande! Det var som ett lyckorus som strömmade genom kroppen av att se alla lyckliga studenter! :) vi var ju framförallt där för kusin Viktors skull men det var lika kul att se alla andra bekanta när dom sög i sig den obeskrivliga lyckan man känner i stunden. Jag blev nästan tårögd när dom gled i väg på ett poppande flak mot högberget.
Jag och sällskapet tog i stället bilen till stan. Jag, Alice, Hanna, Ebba, Jenny, Amanda och Tim gick in och tog en fika på Engel. Alice var då helt genomsvettig och fick dricka lite vatten, det gillade hon skarpt! Det är nog bra för henne att få i sig lite vätska när det är så här varmt. Efter fika gick vi till stadshuset och tittade när alla flaken kom, lastade med studenter! ABB var klart roligast.. Och fullast! Sen hoppade vi in i bilen igen och drog till Viktor och Amanda för lite firande. Där bjöds det på lite grillat och fika! Jag kan ärligt talat säga att det var bland den godaste potatissallad jag ätit, Amanda är tydligt grym på det! Gött. André kom dit och firade och åt, sen packade vi in oss i bilen åter igen och åkte för att fira Alex också! Där var festen i full gång, jag blir så avundsjuk. Jag vill också ta studenten igen!
Grattis alla studenter! Hoppas ni njuter av dagen/natten nu, för den kommer ta mig fan aldrig igen!

innan vi åkte hem var vi in på Hemköp och inhandlade lite blöjor och dylikt. Vi köpte även en ny nappflaska till skrutten nu när vi sett att hon gillar vatten, så man slipper använda samma som till maten. Onödig fakta. Nu är vi i alla fall hemma igen, sitter och tittar lite på Wallander på TV:n. Hem ljuva hem. Nu ska jag bara njuta av att vara hemma. Jag gillar "hemma". Hörs sen, Peace <3

Kommentarer
Postat av: AMANDA

Haha taxk!

2011-06-10 @ 22:39:04
URL: http://amanddddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0