"kvällskaffe?"

Sitter och gungar en svettig liten flicka fram och tillbaka med foten, hon ligger i vagnen och försöker sova. Men det tycks inte gå så där jätte bra, jag tror att det är lite varmt åt tösen! André ligger här bredvid mig på soffan och sover, han brukar göra det om kvällarna. Själv tittar jag på Kill Bill på 4:an, en ruskigt bra film om man frågar mig. Men det är inte så jätte många som tycker det av nån väldigt märklig anledning. Den är i alla fall på TV:n så då kan man väl titta, men inte Nisse, han sover som ett barn. Men jag förstår att han är trött, så som den karln arbetar och sliter. Jag börjar bli lite trött jag med, jag borde sova! Men det enda jag tänker på nu är att Alice ska äta igen vid halv 5 så det känns så dumt att sova när man måste gå upp vråltidigt, men jag fattar ju att jag inte kan sitta vaken till halv 5! Det skulle ju vara helt värdelöst.

Men jag lär väl i alla fall väcka André och höra om han ska sova där eller om han kanske vill gå in och sova på riktigt. Jag älskar honom så, men ibland är han lite dryg att väcka.. Men älskar honom - det gör jag verkligen!! Det skulle vara gott med kaffe. Svart, pissljummet kaffe med en Orio till, mums! Men det kanske det är lite sent för? Äsch. Hörs imorgon, Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0