"Ren och fin - tvättmaskin!"

Hallå! Idag har det varit pissväder, så jag ock Alice har lekt inne hela förmiddagen. Alice har legat på mage i gymmet och krälat, ungen grejar så med benen så hon snurrar hela hon! Det är som om hon försöker resa upp stjärten och krypa i väg, men hon har lite klena armar för det än! Haha. Men det är så kul att se hur hon utvecklas. Sen när hon låg på rygg så försökte hon verkligen kontrollera händerna att att ta leksakerna som hängde ovanför henne. Sen tjålar hon och skrattar hela tiden, underbara unge <3
Sen vid tvåtiden kom mamma och hälsade på, hon tjålade lite med Alice medans jag passade på att städa undan lite och dammsuga, vilket verkligen var behövligt! Sen hjälpte hon mig att göra rent våran mögliga tvättmaskin :) tack mami. Men jag fattade inte hur maskinen funkade så Jenny fick även hon komma hit och visa eftersom hon har en lika. Så nu är den i full gång för en genomkörning innan våra kläder får tvättas i den. Nu har mamma och Jenny åkt hem och jag och Alice sitter i soffan, eller ja.. Alice ligger och sover här bredvid mig! Hon har varit så aktiv idag så nu är hon väl trött :) haha.

Snart kommer André hem från jobbet, då har han semester! Fan va skönt :) vi har planerat verandabygge och lite annat att göra här hemma nu när han är ledig, men vi tänkte försöka klämma in en liten tripp till Strömstad också :) jag har nämligen aldrig varit där och vi känner väl att det skulle vara kul med en semester tillsammans nu i sommar :) Alice första semester! Kul. Så nu vill jag bara att han ska komma hem så vi kan njuta av lite ledighet tillsammans.

Nu ska jag greja lite innan Alice vaknar och vill ha mat! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0