"studenter gör mig glad"

Hallå! Idag har jag först varit hemma vid Emelie på en och annan kopp kaffe! Det var trevligt och väldigt skönt att komma ut ur huset ett slag, det blir lätt så att man blir sittande inne när det är så här varmt! Jag har ingen lust att gå ut och svettas, men misstolka mig inte - jag älskar sommaren! Jag och Alice gick hem vid halv 4 och fixade i ordning oss och strax efter 4 kom André hem. Då fixade vi lite till och sen drog vi inte till stan och tittade på Säckgången! Fy farao vad man blir glad av att se alla studenter när dom roar sig på det där viset, jag önskar att jag fick ta studenten igen, det är bland det roligaste man kan göra! :) haha. På stan träffade vi Jenny, Marina, Ebba, Amanda och Hector och efter vi hade sett dom tjoande studenterna trava förbi gick vi på stan en vända! Strax innan hemresa gick vi in och fikade på café Engel, jag älskar fika. Sen åkte vi hem, lagade lite mat och tittade på TV.

Nu sitter vi i soffan och tittar på Criminal Minds, Alice sover här bredvid på soffan och ska snart vakna och få lite mat innan läggdags på riktigt! :) det ska bli skönt att få sova i rimlig tid för en gång skull och inte behöva sitta vaken till halv 2 som jag brukar..

Men nu ska jag luta mig tillbaka innan jag ska väcka pyret! Det gör lite ont i hjärtat att väcka den lilla skönheten när hon sover så fruktansvärt skönt! Men äta bör hon göra innan jag går och lägger mig! Annars är jag rädd att jag inte vaknar när det väl är dags. Hörs imorgon, Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0