"tjolahoppsan sa"

Hallå! Gårdagen spenderades med dom unga morsor jag känner, alltså Amanda, Emelie och Sussie. Vi var till villgott en sväng så ungarna fick leka, dock kunde inte Alice vara med och leka! Då hade nog Hecke mosat henne lite ;) efter villgott gick vi en sväng på stan, vi fick ju barnbidrag igår så Alice fick två nya bodys och ett par brallor. Sen kom grabbarna och hämtade mig oh Amanda (och barnen) så åkte dom hem en sväng och vi stannade till på MM och köpte lite korv med bröd. När vi kom hem igen så hade vi fulla gårn i folk. Marie, emmelie och alexander kom och ville se kåken, sen var även Viktor, Amanda, Hector, Totto, Sussie och Thindra här. M,E och A var bara hit på en snabbvisit så när dom hade åkt så grillade vi lite korv! Mycket trevligt. Tack för en trevlig dag och en mycket trevlig kväll :)
Idag har André och hans morfar hållt på med bygge av verandan. Själv har jag setat inne och tjålat med Spulie hela dagen. Men sen kom Amanda, Viktor och Hector och livade upp stämningen! Nu ska jag göra mig i ordning för en tripp till dom för en filmkväll :) hörs! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0