"tre små bambis"

Oj vilken huvudvärk, jag tror jag spyr. Jag vet inte va det är med mig, hade skit ont i går också! Det kanske är mitt migränbesvär som är påväg tillbaka. Jag hade ju jämt ont i huvet förut, men det slutade för ett par år sen! Men om detta fortsätter så måste jag ju bara tro att det är migränen som tänker bosätta sig igen. Nu har jag i alla fall städat undan lite här hemma, jag skulle behöva dammsuga men jag vill inte väcka Alice, hon ligger och sover så sött i sin vagn. Det låter som hon sover jämt, men nu har hon faktiskt börjat vara mer och mer vaken! Hon ligger mest och skrattar och tjålar när hon är vaken, en riktig sprAlice. Men det blir så jobbigt för henne så tillslut blir hon astrött och somnar.

Idag har jag haft tre små bambis och deras mamma på besök på gårn, dom står så fridfullt och äter gräs. Och när jag går fram till fönstret och tittar på dom så stirrar dom bara tillbaka och sen fortsätter dom bara äta. Dom verkar inte vara specillt rädda. Idioter.

Nu ska jag luta mig tillbaka och vänta på att Emelie hör av sig, så ska jag gå dit sen! :) jag behöver lite kaffe men jag orkar tamigfan inte koka nå själv! Haha. Peace.

Kommentarer
Postat av: Johanna



Hahaha.. ja vilka "idioter"! Dig i ett hus borde de ju vara livrädda för ;D

2011-06-16 @ 14:21:04
URL: http://swishandflick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0