"vackert väder och grillafton"

God natt alla läsare! Nu är vi äntligen hemma igen efter en fullspäckad och trevlig dag! :) jag och familjen låg utmattade av värmen till typ 2 idag innan vi bestämde oss för att gå ut i det glassiga vädret. Vi packade i ordning och tog en promenad upp till Emelie och Christian i hopp om en kopp kaffe. Det fick vi och där blev vi kvar till typ halv 6. Då gick vi hem för att ge Alice lite mat och fixa lite, sen fick vi ett snabbesök av mamma, pappa och Johanna. Dom ville väl gosa lite med Alice antar jag :) Sen packade vi om och gick tillbaka för en grillkväll vid Christian och Emelie. jag och E åkte till Coop Extra och köpte grillgrejor och lyckade även fynda leggings för 99 riksdaler! Mycket bra. Sen åkte vi tillbaka och grillade och tjålade en massa skit! Jakob och Anton kom och hälsade på. Där blev vi kvar till typ tolv då vi började traska hem över. Men i stället för att gå direkt hem så mellanlandade vi vid syster Jenny där det var fullt pådrag. Jenny, Marcus, Johan, Tim, Angelica, Anna, Camilla, Malin och Mathias var där och drack lite "lesk" (som det då fint heter här i byn). Det var hemskt trevligt att träffa alla, men jag kände att det var dags att gå hem eftersom vi hade sprAlice med oss. Så nu är vi hemma igen och sitter i soffan och inväntar att Alice snart ska vakna och vara hungrig. Det händer nog vilken sekund som helst. Sen blir det sängen, jag är helt slut och kommer nog somna som ett litet barn. Tack alla medverkande för en mycket fin dag <3

Imorgon ska vi fixa lite praktiska saker som att handla, fixa lite ute, åka till lägenheten och hämta lite saker och så får vi nog besök av J och M också, jag bjöd in dom på en kaffepaus i Jennys pluggande. Så det hoppas vi på! :) nu ska jag gå på toa för jag håller på att kissa på mig. Viktig information! hörs imorgon, Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0