"växer så det knakar"

Hej svejs alla glada! Idag har jag och Alice varit på BVC på ett litet läkarbesök. Hanna var så snäll och skjutsade mig och innan kom hon hit och drack en kopp kaffe. På BVC kollade dom höfterna och lyssnade på hjärtat och sånt! Allt såg bra ut tack och lov, man blir ju lite nervös att det ska vara nått man själv inte ser! Men det var det inte, så det var skönt att hon var frisk. Det blev även vägning och mätning, För två veckor sen vägde hon 3930g och denna gången vägde hon 4440g! Så nog växer det lilla pyret så det knakar! Hon har inte bara växt på bredden utan hon har dragit i väg även på längden, sist var hon 53,5cm och nu hade hon ökat till 56cm!! Hon växer ju verkligen fort nu, känns väl sådär!
Efter BVC så var vi till Stopet och käkade med André och Jörgen och sen åkte jag hem till mamma en sväng! Men jag hann inte vara där långa stunden innan Mathilda ringde och ville komma hem till mig och hälsa på! Så då kom hon och hämtade mig och Alice och så åkte vi till Skeppmora! Vi fikade lite och tjålade om allt. Det var skit kul att träffa henne igen, det var ett tag sen nu! Hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång! Tack Mattis för besöket :) ♥

Nu har Mattis åkt hem och André har hunnit komma hem och åkt igen, han drog in till systemet en vända. Jag och Alice har myst lite men nu ligger hon och sover i vaggan. När André kommer tillbaka ska vi till Råbroa och tvätta, fan va drygt! Men det är ju ett måste, vaken jag eller Alice har rena kläder snart.. Men först blir det en kopp kaffe, Peace! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0