"besök och veckofunderingar"

Hallå. Sitter i soffan med en kudde och iPaden i knät och tittar lite på Project Runway som rullar på dumburken. Emmelie och Alexander har varit här på besök för en stund sen, dom bjöd på munkar och jag på lite cola som lyckligtvis fanns kvar i kylskåpet. Alexander var lika helvild som vanligt, precis som en 5-årig pojke ska vara. Han blir som en liten studsboll när han får så mycket socker, han är så himla söt pojken. Jag och Emmelie tjålade lite, det var trevligt med lite besök i stället för att vara ensam hela dagarna. Tack för besöket! Nu sitter jag som sagt i soffan, sitter och funderar lite över kommande vecka. André ringde för ett tag sen och berättade att han och hans pappa ska åka på nån sorts "kurs" i Edsbyn imorgon!! Vi trodde att det var på onsdag men det var tydligen imorgon. Dom ska då även övernatta där, vilket betyder att jag är ensam hemma, vilket jag vägrar. Så jag tror att jag ska sova hemma vid mamma imorgon, jag vet inte om jag är så där jätte pepp på att gå upp 7 och släppa in ett gäng hantverkare helt ensam, då får dom hellre en nyckel och får sköta sig själva. Nere i porten sitter det en lapp på dörren. Där står det att ett gäng TV/el-killar denna vecka ska komma in i lägenheterna för att fixa så man kan få fler kanaler på TV:n och trådlöst bredband. Jätte bra såklart, men kanske inte den mest passade veckan om man säger så! Ska jag ha både hantverkare och TV-killar i lägenheten samtidigt då eller? Haha. Man skulle iallafall få en lapp i brevlådan innan om vilken dag dom skulle komma in i lägenheten, så vi hoppas väl på att det bli i slutet av veckan. Det är mycket nu, denna vecka.. För mycket för en gravid kvinna att hantera helt ensam! Men, man får väl göra det bästa av situationen antar jag! Nu ska jag lägga ner för denna gången, återkommer senare. - PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0