"Djävulens födelsedag?"

Idag är ingen bra dag, allting krånglar så jag får snart ett sjuhelvetes psykbryt. Jag måste sitta vid iPaden nu för annars kommer jag kasta ut min dator från balkongen, jag svär! Vårt mobila internet funkar inte i min dator längre, det loggar konstant ut sig själv utan att jag ens behöver röra vid datorn! Jag som tänkte lägga in lite bilder, men det funkar inte det heller så det var ju åt helvete. Om alla samlar en liten peng tills jag fyller 20 så har ni kanske råd med en ny dator till mig, bra idé.. Så kanske det räcker till en ny minneskortläsare också om vi har tur.

Försessten så har André och hantverkaren varit här idag men inte klockan nio förstås, dom kom vid halv tolv så jag har legat vaken i onödan och sovit med käderna på idag igen, lika kul som igår. Men nu har dom iallafall varit här och kikat och skulle komma tillbaka på måndag klockan halv åtta. "Fine" tänkte jag men har nu i efterhand kommit på att det är åt helvete det med, vi ska nämligen till Mvc på besök på måndag klockan halv 12!!!!!! Va fan ska vi göra mellan halv åtta och halv tolv medans dom är här då!? Idag är djävulens födelsedag, jag är fan helt säker.

Va har mer hänt sen sist, jo! Jag har laggat mig igenom ett avsnitt av bigbrother, Pappa har varit här och hälsat på och tjålat lite och så har jag slagit in Heckes present. Vi var nämligen till Kupolen igår och köpte en present till världens bästa Hector för han ska faktiskt döpas imorgon :) jag tror faktiskt att vi hittade en riktigt bra prelle, en som jag inte tror att nån annan kommer köpa! Hoppas inte det i alla fall. Men han ska nog bli nöjd, han är ju ett rätt nöjt barn förfövrigt så! Haha. nu ska jag försöka mig på att göra ett hemmagjort dopkort till lillkillen :) jag lovar inte för mycket.. Det är ju inte min bästa dag idag som sagt. Kanske ska göra det imorgon i stället? Aja, Hörs sen! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0