"En tisdagsmorgon som denna.."

god dag! sitter för tillfället nere vid mamma och pappa, instängd på övervåningen och har precis tittat på bigbrother på datorn! Imorse gick jag och André upp typ 7 för strax efteråt kom hantverkargänget! Dom kunde dock inte göra så mycket idag så dom målade lite lister och spacklade det sista, sen åkte dom igen efter ca en timme. Strax efter dom så tog även älsklingen sitt pick och pack och drog i väg. Han ska ju nämligen till Edsbyn idag med sin far på någon sorts kurs eller va man ska kalla det, så dom blir borta över natten! Så jag tror att det blir övernattning vid mamma i natt för att slippa hanverkarna imorgon, annars får jag gå upp tidigt och lämna lägenheten innan dom kommer, det är också ett alternativ. Jag vill självfallet hellre sova i min säng än på en madrass på golvet vid mamma, haha.

Nu är klockan halv elva vilket betyder att man nu har en hel dag framför sig. Solen skiner och himlen är blå så man kanske skulle ta sig en promenad eller nått. Jenny är ju även hon här så om hon har tid kanske hon har lust att hitta på nått, vem vet. Just nu önskar jag bara att jag hade Big Brother 24-7 för jag orkar bara inte vänta till nästa avsnitt, jag måste ju se det imorgon eftersom jag inte har tv11, suck.

Hörs sen, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0