"Full mage och Russinfingrar"

God kväll! Inga framsteg med dataproblemen så det blir helt enkelt inga bilder på bloggen idag, kanske imorgon kanske aldrig, vem vet. Nu sitter i alla fall här, med en fylld mage och Russinfingrar. Vi har precis käkat en hel drös våfflor och nu har jag även hunnit diskat upp efter oss, man tror inte att det blir så mycket disk när man bara är två pers, men det kan jag lova er att det faktiskt blir. André står i duschen, ikväll ska vi nog till Viktor och Amanda och hälsa på och höra lite vad som sker imorgon. Hector ska ju som sagt döpas imorgon och André är Heckes gudfar, så han spelar ju en rätt stor roll på dopet. Jag har fått den stora äran att vara korsbärare så jag lär väl höra lite va jag ska göra också :) haha. Jag skulle även behöva åka ner till Jonny och Anette och hämta min locktång, så jag kan göra mig lite lockig till imorgon, men jag vet inte hur det blir.. Får se om vi hinner! Men nu ska jag nog lägga mig ner en stund och vila min ilande rygg.

Hörs sen! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0