"God morgon fredag"

God morgon fredag. Idag vaknade jag med svinont i benet, så nu ligger jag i sängen med värmekudden på. Andrés parfymdoft sitter fortfarande kvar i mitt hår och tröttheten i mina ögon svider. Just nu ligger jag och tittar på Vakna med the Voice, fast jag igår slängde ur mig att jag aldrig skulle titta på det igen. Men nu har jag fått reda på att ryktet om Jakob's avskedning var falsk, så nu kan jag titta igen. Nu är det bara Martin Björk som ska bort. Jag kastade även ur mig att André + hantverkare skulle komma igår klockan åtta, men dom sket helt i det och tänker komma idag i stället, idag klockan nio för att vara exakt.

Vi får väl se hur denna dagen ska arta sig, det kan hända att hantverkarna bestämmer sig för att återkomma idag och greja och då måste jag utrymma. Men om det bestäms att dom kommer tillbaka nästa vecka så ska jag ta lite bilder och pimpa bloggen med idag, bland annat på vagn och tjock-magen! Idag går vi in i vecka 36 (35+0) - vilket betyder att tiden går oerhört fort och det är inte många veckor kvar! Oh God. Så för er intresserade så blir det kanske bilder som sagt. Att bero på knodden så har den (hon) hicka nu så iPaden skuttar förbrilt.

Nu ska jag gå upp och värma kudden igen och sen ska jag vila innan lägenheten invaderas av karlar. Hörs sen dååå! Peace.

Kommentarer
Postat av: amanddan

Jag hoppas vid gud att du menar 36 inte 26?! Så länge orkar vi inte vänta mer!!

2011-03-18 @ 08:42:23
URL: http://amanddddda.blogg.se/
Postat av: emelie

Haha, Ja tycker också 26 verkar lite lite Madde ?? =)

2011-03-18 @ 09:06:06
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Madde

Ojj! Guuuuuud tur är det väl att det inte SÅ långt kvar.. Ändras genast tack!

2011-03-18 @ 10:35:12
URL: http://immad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0