"helgens alla festligheter"

Hallå. Oj var mycket man hinner med på en helg, fullt upp så man hinner inte riktigt med att skriva här i bloggen. Men nu ska jag ta tjuren vid hornen och resumera helgens alla festligheter! Vi börjar med gårdagen, då var det alltså dags för Carl Hector Maximiliam's dop! :) stressade upp tidigt och gjorde sig i ordning, sen åkte vi hem till Viktor och Amanda till klockan ett. Klockan två åkte vi till kyrkan och fixade med fika och Hecke fick på sig sin fina dopklänning. Strax före tre började gästerna strömma in i kyrkan och klockan tre började dopet. Hela dopet var verkligen jätte fint, Hector var jätte duktig och glad under hela dopet :) efteråt var det fika och presentöppning, dom fick jätte mycket fint :)
Efter dopet åkte vi hem och böt om och sen gick vi ner till mamma och pappa, dom var dock inte hemma, men Jenny, Angelica och Amanda var där och sen kom även Hanna på besök. Då drog J och A iväg och hämtade pizza, sen åt vi och tittade på Körslaget. När det slutade klockan tio så gick jag och baby hem och totaldeckade på soffan båda två. Jag vaknade och väckte Nisse så pallrade vi oss till sängen och somnade som två små barn (före 12!).

Idag vaknade man relativt utvilad. Låg och drog oss i typ två timmar och sen gick vi upp och käkade frukost och tittade på Bernard & Bianca, som André köpt här om dagen. Haha. När den var slut så gjorde jag mig i ordning. Sen skjutsade André mig till skeppmora, hem till Emelie på Me&I kläd-party. Det var alltså en kvinna från Me&I som var där och visade upp barnkläder som man fick beställa. Jag hittade en body och ett par assnygga bruna haremsbyxor till lillen som jag beställde. Tack för att jag fick komma, det var trevligt. När alla beställt och träffen var slut så kom André, då drack vi kaffe och sen åkte vi hem. Men bara för en kort stund för sen bar det i väg ner till Råbroviken till Jonny och Anette. Där är vi nu, vi har precis käkat lite mat och tittat på Solsidan. Nu inväntar vi bara BigBrother. Vem åker ut, Nicky eller Katerina? det är frågan!! Besatt.se.

Återkommer sen eller imorgon. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0