"IKEA, here we come!"

God förmiddag! Sitter i soffan, Har precis gjort mig i ordning och käkat lite frukost. Så nu är jag helredo för en trip till IKEA när André kommer hem. Han slutar ju nu klockan ett så han kommer väl vilken sekund som helst. Vi ska alltså till IKEA och inhandla spjälsäng och skötbord bland annat. Jag känner att det lär bli den här helgen för snart orkar jag inte ränna mer, jag har fan ont i hela kroppen idag men det ska nog gå bra. Egentlligen så har vi ingenstans att göra av sakerna än, rummet blev inte färdigt igår! Golvet tog slut och det var även slut på TBJ så André fick beställa mer, vilket betyder att det inte kan bli färdigt förns på torsdag!! Men nu är det i alla fall vitt och nästan klart, det känns ju bra i alla fall.

Jag ska snart slänga in gissningslistan i ett inlägg, men jag tycker fortfarande att det är få som gissat! Datum, kön och vikt - ska det vara så svårt? Haha. Ja det är det, jag vill bara veta om det blir en flicka eller pojke nu, jag kan snart inte vänta längre! Men nu är det bara 26 dagar kvar, det är ju helt sjukt. Nu kan det ju hända i princip när som helst utan att det skulle vara konstigt! Jag börjar bli nervös som fan, men jag vet egentligen inte vad det är jag är nervös över. Jag tror inte att det är smärtan som skrämmer mig riktigt, det är nog hela det här sjukhus-grejen som stör mig, jag gillar inte sprutor och skit. Men jag får helt enkelt bita ihop för jag ska banne mig ha varenda bedövning man kan få. Jenny tror inte att det är nån match att föda barn, hon tror att det kommer gå iprincip smärtfritt! Haha. Bra, då kan du göra det i stället för mig då!! Usch. Jag försöker att tänka så lite som möjligt på det, jag blir bara nojig.

Nu ska jag gå ut på balkongen och njuta av lite sol och coca-cola innan André kommer! Hörs sen när vi kommer hem, PEACE.

Kommentarer
Postat av: amanddan

Jag gissar att det är på pöjk! Han är nog liten, ca 3000g & 51 lång! Han kommer ut den 25 April :d

2011-03-26 @ 14:43:53
URL: http://amanddddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback