"intar fosterställning resten av dagen.."

Hej. Hann inte skriva alls igår, hela dagen bara flög förbi, så jag börjar med gårdagen idag. Dagen började med att jag gick upp och gjorde mig i ordning och strax före ett kom Gunvor (Andrés mormor) och hämtade oss. då åkte vi hem till dom och åt köttbullar och potatis :) Lika ruggigt gott och trevligt som vanligt :) vi åt och fikade och sen skjutsade hon hem oss igen. Då gick vi hem till mamma och pappa och hälsade på en sväng innan vi gick hem och slöade. Sen när klockan var typ halv 7 så åkte vi ner till Råbroviken för Söndagsmiddag och BigBrother. Jag fick som vanligt välja middag och valde Lax! (y) älskar när jag får välja mat, det blir såklart alltid bäst då! Efter BB så åkte vi hem och duschade och bäddade ner oss i soffan och tittade på Tre Kronor, vi har bara typ 3 skivor kvar av sista boxen, sen är det slut forever. Känns tungt.. Sen var det läggdags.

Idag har jag ont i hela kroppen och skulle egentligen behöva städa, men jag pallar inte! Jag kan knappt gå, hela skelettet ilar så fort jag reser på mig, det känns helkonstigt! Så jag funderar på att ligga i fosterställning på soffan resten av dagen! Jag är även extremt irriterad idag pga allt detta med försäkringskassan och föräldrapenningen! Är det någon som kan förklara för mig va det är jag ska göra för att få pengar? Jag fattar absolut ingenting! Moderskapsintyget är inskickat, så långt är jag med.. Snälla människa förklara resten!!!

Nu intar jag fosterställning och förblir så ett tag. Hörs kanske, Peace.

Kommentarer
Postat av: J.nilsson

När man skickat in intyget så får man hem inkomstpapper som man ska fylla i ock skicka in tillsammans med sina års inkomster.. Sen typ vänta... De enda jag gjort och behövt göra..

2011-03-28 @ 14:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0