"John Blund håller mig fast.."

God dag. Jag känner att jag är extremt dålig på att att uppdatera nu, men jag är så trött att jag knappt vill gå upp om dagarna! Idag så vaknade jag när André åkte till jobbet vid halv 7. Då satt jag på TV:n men tvungen att gå upp stup i ett av att jag hade sånna sammandragningar och bebis ville inte alls att jag skulle ligga ner. Så jag var väl på toa ett antal gånger och gick mest runt i lägenheten för att det skulle släppa i magen! Men sen gick det över så jag somnade om och vaknade vid ett tiden och ville ändå inte gå upp. Men jag tvingade mig själv att resa på dököttet och så gick jag upp och käkade lite frulle. Nu har jag tittat på gårdagens avsnitt av Big Brother! Jag stör mig mer och mer på idioterna i denna säsong, men seriöst så tror jag att det nya bruden är prostituerad. Är fan helt säker, nå fel är det!

Nu ska jag vrida upp volymen på spotify och göra mig i ordning! När André kommer hem drar vi till Kupolen och inhandlar lite behövligheter. Hörs sen! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0