"knepiga dröm!"

efter förra inlägget så gick jag upp och klädde på mig i väntan på André och hantverkaren. Klockan passerade 8 så jag la mig ner i sägen igen och väntade, men varje gång jag hörde något i porten så var jag beredd att kasta mig upp, jag hade ju sagt till Andrés att ringa före men man vet ju aldrig. Tiden gick och ingen kom, jag somnade men vaknade med ett ryck flera gånger och trodde att dom kom in, men ack.

Nu vaknade jag halv 12 under täcket med kläderna på, helt genom svettig och skit ont i huvet efter en väldigt dålig tupplur. Jag hade en väldigt konstig dröm dessutom, jag drömde att jag åkte till Falun för att gå i skolan, så hade jag barnvagnen med mig men i den låg bara en docka och min väska och så, för jag har ju inte fött än liksom. Men sen när jag gick där på stan så träffade jag mina gamla klasskompisar, dom tyckte ju att det var lite knepigt att jag gick runt med barnvagnen utan barn så jag ljög och sa att den hade varit på lagning i borlänge och att jag hade hämtat den på väg till skolan. Sen skulle jag och en till ner på stan och ta bussen upp till skolan, då åkte vi sparkcyckel ner men när jag kom ner till bussen så hade jag tappat bort vagnen, då sprang jag upp för gatan och fick syn på den inne i en trädgård så jag gick in för att hämta den! Men när jag kom närmre var den omringad av arga hundar, då gick jag in i huset och skulle be den som bodde där ta bort jyckarna. Då var det en jätte liten (mindre än en normal dvärg) man som bodde där, han vägrade först hjälpa mig för han trodde inte på att det var min så jag fick rabbla upp alla saker som låg i vagnen. Sen gick vi ut, då visade det sig att det inte alls var min vagn utan en asgammal jävla vagn från typ 50-talet, så jag sprang i väg. Jag hade värdens panik i drömmen så jag slog på mig själv en smäll och då vaknade jag och fick syn på min vagn som står här framför min säng! Varför drömmer jag att jag tappar bort saker hela tiden? Asjobbigt.

Nog om min knepiga dröm, det är ju aldrig lika kul när man återberättar så.. Nu ska jag gå upp och äta frukost och titta på BigBrother. Hörs sen. Peace.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha! Jo de va en rolig dröm, sitter här och skrattar lite för mig själv. Gud vilken sjuk dröm :D Allt bra med dig och magen? :)



Puss

2011-03-17 @ 18:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0