"lite plock!"

God dag! Idag har jag inte gjort jätte mycket, sov till halv ett av ren trötthet! Jag är fortfarande så dör förbannat trött så jag skulle kunna sova bort hela dagen om jag så ville! Men det känns rent utav förjävligt att sova så länge, men jag har ju ändå inte så mycket att göra. När jag gick upp så började jag plocka lite med alla bebisgrejer som ligger överallt i lägenheten, plus att vi var till Kupolen igår och inhandlade lite till så jag plockade ut alla påsarna. Jag var även tvungen att köpa mig en amningsbh och sånt kul! Sen började sammanställa lite vad ska ha med till BB, hade tänkt att packa den där förbannade väskan nu men jag kan inte bestämma vad jag ska ta med.. Men jag har allt här nu i alla fall, var ner till mamma igår och hämtade den fina overallen som hon har stickat klart nu :) Så jag slänger in lite bilder här nedan!

Hörs sen! Peace.

 
Den underbara overallen och den fina filten som mamma har gjort <3



Tre små söta tröjor som mamma gjort!


Och till sist lite vad som eventuellt kan hamna i BB-väskan!
 Samt en bild på filten som vi köpte igår! det blev typ världens tjaft
vilken vi skulle välja, men André fick välja till slut! haha


Kommentarer
Postat av: Emelie ohlsson

Men åhhh vilken fin overall !!! Avundsjuk!!

2011-03-30 @ 16:12:59
Postat av: Evelina

Alltså Lena är ju gryyyym på att sticka! Helt sjukt vilka fina grejer hon gör ju!

Ps: Du få en liten gosse den 16 April! ;)

2011-03-30 @ 16:54:52
Postat av: amanddan

Ett tips på vad du kan ta med till BB är ju filtar till bebisen! Jag tyckte att filtarna man lånade där var jätte "osköna"! Jag tog bara med en och nu vet jag till nästa gång att jag ska ta med fler! Sen är läste jag nånstans att om han/hon ska få en snutte, att ni har den i eran säng och sover med den ett tag så bebis känner sig trygg med eran lukt! Så gjorde iallafall vi :-)

2011-03-30 @ 16:57:26
URL: http://amanddddda.blogg.se/
Postat av: amanddan

Ett tips på vad du kan ta med till BB är ju filtar till bebisen! Jag tyckte att filtarna man lånade där var jätte "osköna"! Jag tog bara med en och nu vet jag till nästa gång att jag ska ta med fler! Sen är läste jag nånstans att om han/hon ska få en snutte, att ni har den i eran säng och sover med den ett tag så bebis känner sig trygg med eran lukt! Så gjorde iallafall vi :-)

2011-03-30 @ 16:57:26
URL: http://amanddddda.blogg.se/
Postat av: amanddan

WOPPPPPS. lagg <3

2011-03-30 @ 16:58:23
URL: http://amanddddda.blogg.se/
Postat av: Svar!

Svar till Emelie och Evelina: visst är hon duktig! världens bästa! :)



Svar till Amanda: Tack för tipset! Det ska vi verkligen göra :)

2011-03-30 @ 17:49:13
URL: http://immad.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur fina kläder som helst!

2011-03-30 @ 18:04:29
Postat av: Anette

Men åh vad hon stickar fint!!! OM jag blir klar med tröjan jag har hållit på med sen i höstas får hen bara ha den här hemma:) haha

2011-03-31 @ 19:52:31
Postat av: Linda Angelin

Men vilka söta mormor Lena har stickat! Hon är ju jätte duktig! :)

2011-04-01 @ 10:53:06
Postat av: Anonym

Men vilka söta mormor Lena har stickat! Hon är ju jätte duktig! :)

2011-04-01 @ 10:53:27
Postat av: Linda Angelin

Men vad gulliga mormor Lena har stickat till lilla bebis! :) Hon är så duktig!

2011-04-01 @ 10:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0