"morgon vid mama"

God dag. Utkörd från mitt hem av två flitiga polska hanverkare som så duktigt är hemma vid oss och fixar! i love you! haha. Sitter nu nere vid mamma och slöar.
Nu har det inte blivit mycket på bloggfronten, jag vet! Men ibland förvinner lusten, den är som bortblåst i detta yriga vårväder. Livet känns i alla fall helt okej, börjar bli lite svårt att röra sig ibland bara. Då och då känns det som om benen hoppar ur led och jag har sjukligt ont i ryggen emellanåt, men det hör tydligen till! Så jag försöker tänka positivt och framförallt frammåt! Det är inte lång tid kvar nu till lillen kommer till världen, jag längtar så att jag tror att jag spricker snart. Det gör ju inte saken bättre när min mamma är bäst i världen och stickar massa fina tröjor, filtar, overaller och mössor till bebisen! Det känns även som om vi snart kan åka till IKEA och inhandla spjälsäng och dylikt nu när rummet är så gott som klart! :) Allt känns fan helt underbart! låt dessa resterade dagar gå fort.. 27 dagar kvar!

I förra inlägget fick jag en kommentar om en önskan om bild på magen. Mitt svar till denna kommentar är att det kommer! Jag lovar, men jag har fortfarande problem med att få in bilderna i datorn! Men jag ska fixa det! Jag tänkte även lägga in bilder när rummet är klart och på alla fina bebiskläder mamma har gjort, så jag ska verkligen göra mitt yttersta för att få in bilderna! Jag har ju även många gånger förr lovat bild på vagnen så jag ska försöka mig på det med! :)

Nu tänkte jag avsluta med att säga att jag är djupt besviken på er läsare. Jag bad er gissa på när knodden kommer och det är inte alls många som gjort det!! Som ni kanske vet så finns det något på blogg.se som heter Statistik, så jag kan faktiskt se hur många som dagligen läser min blogg! Och jag kan bara säga att det är betydligt fler som läser än antalet som gissat! skämmes!



Peace.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ok då Madde, din lilla plutt kommer titta ut den 19 april! Nu vet du det!

2011-03-25 @ 14:08:44
Postat av: lovisa

Kul att du rä med :D

2011-03-25 @ 15:07:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0