"Snabb-inlägg!"

Detta inlägg kommer bli värdelöst, jag skrev nyss ett helt inlägg som jag råkade trycka bort! Så nu är jag så irriterad så att jag vill börja grina! Orkar inte skriva om allt, så jag kortar ner det..

Idag har vid varit på IKEA. Inhandlade allt som vi behöver till bebisrummet så som typ spjälsäng, skötbort och dylikt! (Madrass, spjälskydd, skötbädd o.s.v). Efter IKEA så käkade vi på MAX (<3) innan vi åkte hem igen! När vi kom till Grängesberg igen så åkte vi ner till Råbroviken och matade katterna och sen åkte vi hem och packade ur alla saker! :) Sen gick vi hem till mamma och pappa för att hälsa på. Men det slutade med att pappa tog med sig André och drog till Stopet! Så nu sitter jag hemma vid mamma och tjålar med henne. Jag har precis tittat på gårdagens avsnitt av Big Brother. Mamma sitter här bredvid och stickar. Hon håller på med en overall till bebisen! :) En jätte fin brun som hon började med i förrgår kväll och som hon nu nästan är klar med! :O Jag fattar inte hur hon kan, det är helt obegripligt. Hon är så duktig min mamma <3

André är alltså på Stopet och roar sig, vilket jag tycker bara är bra! han behöver komma ut och roa sig utan mig, det kan fan inte vara kul att sitta hemma varje helg bara för att jag inte kan gå ut! Han förtjänar att få ha lite skoj ibland så som han jobbar och sliter :) Min älskade <3

Hörs. Peace.



"Om man parar Håkan Hellström med Tomas DiLeva får man KENT.."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0