"vårväder och familjemys"

God kväller gott folk! Sitter nu hemma vid mamma ovh pappa, har precis käkat finmiddag med hela familjen <3 Fläskfilé, potatisgratäng, potatissallad, pommes och sallad! Haha :D vi råkar gilla potatis i den här familjen, men alla gillar olika sorter som ni kanske ser. Hela familjen Eriksson är alltså samlad här hemma och vi konstaterade att det var ett tag sen vi var här allihop samtidigt. Det är även sagt att vi ska sova här allihop men jag vet inte om jag kanske går hem i kväll, det kanske blir lite trångt här hemma vid mor och far men alla 6 i lägenheten + Jojje och Zorro.

Idag har vi varit i Skeppmora och njutit lite av vårvädret, solen sken och värmde faktiskt! Men dock så blåste det massor så det blev rätt kyligt i alla fall. Jenny och Angelica skottade av altanen tills dom var blöta i svett båda två :D haha. Sen kom Johan förbi och så fikade vi ute i solen! :) Det var väldigt trevligt. Ebba kom förbi efter dagis, men då var jag så stelfrusen så jag gick in och la mig på soffan och kikade på TV.

Nu ska jag luta min trötta kropp tillbaka och vila lite innan desperate housewifes. Hörs sen, peace.


Kommentarer
Postat av: anna

Vill se bild på magen :D

2011-03-23 @ 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0